ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
harryhatzi
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 20, 2012 11:28 am

ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από harryhatzi »

Καλή σας ημέρα
Απ τα πολύ παλιά μέλη, γράφω μεν ελάχιστα
έχω ενα terios 1500 το αυτόματο του 2007 και σκέφτομαι μετά από χρόνια την μετατροπή του σε LPG

Είμαι στα 130 000 χλμ και έχω καταλήξει μεταξύ EMMEGAS READY OBD 5ης Γεννιάς ή LANDIRENZO OMEGAS NEW επίσης 5ης γενιάς .

Θα ήθελα τις γνώμες σας.
Vita Brevis
Άβαταρ μέλους
manos man.
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 6:26 pm
Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος, Κρήτη

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από manos man. »

Δύσκολη η συμβολή.. Υπάρχουν αρκετοί που έχουν βάλει κι έχουν ως τώρα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Υπάρχουν όμως και βλάβες.. Είναι ρίσκο, ακόμα και με τα καλύτερα συστήματα. Από την στιγμή που το εργοστάσιο δεν έχει προβλέψει την χρήση του, τότε είναι ρίσκο. Προσωπική άποψη, μην βάλεις.. Καλύτερα να δίνεις χρήματα παραπάνω στην βενζίνη παρά να σου βγάλει βλάβη και να πρέπει να σκάσεις ένα σημαντικό ποσό που θα αγγίζει σχεδόν την απόσβεση από την αλλαγή καυσίμου. Εξέτασε το κι άλλο, μάζεψε απόψεις από κατόχους και ειδικούς και στο τέλος παίρνεις την απόφαση!
Daihatsu Terios...................................................................Suzuki Jimny
harryhatzi
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 20, 2012 11:28 am

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από harryhatzi »

ευχαριστώ για την απάντηση!!!! να ειστε καλα
Vita Brevis
Άβαταρ μέλους
GIOTIS_JDM
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 22, 2016 9:06 pm
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από GIOTIS_JDM »

Ιδιαίτερα δύσκολο και περίπλοκο ζήτημα το LPG.Είμαι και εγώ ακριβώς στο ίδιο διάλειμμα.Αν βάλω τελικά θα βάλω Landi Renzo πάντως.
Από την μια όντως έχουν βάλει πολλοί και δεν είχαν θέματα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (ειδικά από ότι διαβάζω στο Ιταλικό Club) ή έστω αν τους βγήκαν προβλήματα βρήκαν μετά από πολλά Χλμ (Συγκεκριμένα κολλητός φίλος πρέπει να ανοίξει καπάκι για ρύθμιση βαλβίδων μετά από 120.000 χλμ που σίγουρα έχει κάνει απόσβεση και την ζημία και εξοικονόμησε αρκετά € αυτά τα χρόνια).
Από την άλλη ένας από τους σημαντικότερους λόγους που τουλάχιστον εγώ επέλεξα το terios είναι η αξιοπιστία που προσφέρει η οποία είναι στον υπερθετικό βαθμό και σίγουρα δεν θα ήθελα να την επηρεάσω!
Δύσκολη απόφαση...
Άβαταρ μέλους
GIOTIS_JDM
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 22, 2016 9:06 pm
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από GIOTIS_JDM »

Καλησπέρα!
Μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα κοντά στην περιοχή που μένω και στοχεύοντας σε κάτι επώνυμο έχοντας σίγουρα σύνδεση με την OBD του αυτοκινήτου έχω καταλήξει στο εξής κιτ αερίου.STAG Q NEXT PLUS που πέρα από τα 2 πρώτα κριτήρια η αλήθεια είναι ότι το βρήκα σε πολύ ελκυστική τιμή.Το έχει τοποθετήσει το συγκεκριμένο κιτ αερίου κάποιος και τι εντυπώσεις του έχει αφήσει?
Ευχαριστώ!
προσηλιο
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2014 5:24 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από προσηλιο »

Προκειμένου κάποιος αποφασίσει αν αξίζει η τοποθέτηση συστήματος LPG ας διαβάσει τα ακόλουθα:
Εστω ότι το οχημα γραφει 7500 χλμ/έτος και έχει μεση καταναλωση βενζινης 9 λτ/100 χλμ. Επισης, εστω οτι η τιμη της βενζινης ειναι 1,56 ευρω και του υγραεριου 0,79 ευρω.
1) κινηση μονο με βενζινη
Το ετησιο κοστος ειναι 1053 ευρώ ή 10530 σε 10 χρονια.

2) κινηση με υγραεριο και βενζινη
Εστω οτι η εγκατασταση κοστιζει 850 ευρω.
Η καταναλωση υγραεριου ειναι αυξημενη κατά 15% σε σχεση με αυτη της βενζινης, αρα 10,4 λτ/100 χλμ. Συνεπώς για το υγραεριο ξοδευονται ετησιως 613,2 ευρω. Παραλληλα με το υγραεριο καταναλωνεται και βενζινη (εκκινηση, μικροψεκασμοι). Απο συζητησεις με εγκαταστατες καταλαβα οτι αυτο ποικιλει αναλογως του συστηματος. Μια μεση τιμη ειναι 5% της καταναλωσης υγραεριου, δηλ. περιπου 38,8 λιτρα ή 60,5 ευρω ετησιως. Το θεωρω λιγο αλλα αυτο λενε οι εγκαταστατες!
Για τα φιλτρα χρειαζονται περιπου 25 ευρω ανα 22.500 χλμ (3 χρονια). Αρα 75 ευρω στα 10 χρονια.
Ο ελεγχος βαλβιδων κοστιζει περιπου 80 ευρω και πρεπει να γινεται περιπου καθε 40.000 χλμ. Αρα 160 ευρω στα 10 χρονια.
Η βεβαιωση ΚΤΕΟ κοστιζει 20 ευρω. Αρα 100 ευρω στα 10 χρονια.
Τελος η δεξαμενη εχει οριο ληξης τα 10 χρονια. Αρα, αλλα 200 ευρω για αντικατασταση της.
Το συνολικο κοστος στα 10 χρονια ειναι 8122,9 ευρω, ητοι εξοικονομηση 22,9% και οχι 50% οπως διαφημιζουν καποιοι πονηροι.
Το οφελος λοιπον ειναι 2407 ευρω στα 10 χρονια ή 240,7/ετος ή 20,1 ευρω/μηνα.

Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο. Κοψτε τους καφεδες που παιρνετε και θα εχετε το κεφαλι σας ησυχο!
Άβαταρ μέλους
panos_t2
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Παρ Ιαν 24, 2014 11:37 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από panos_t2 »

Μετα απο αρκετο ψαξιμο και συζητήσεις περι υγραεριοκινησης (γιατι το σκεφτομουν και εγω καποια στιγμη) καλως ή κακος τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα λεει ο Προσηλιο +τις φθορες!!!
Isuzu Dmax 4jj1
OME Suspension by ARB
Marshal MT51
Mekik Motors Air Camp RoofTopTent
T-Max dual battery system
Άβαταρ μέλους
GIOTIS_JDM
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 22, 2016 9:06 pm
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από GIOTIS_JDM »

προσηλιο έγραψε:Προκειμένου κάποιος αποφασίσει αν αξίζει η τοποθέτηση συστήματος LPG ας διαβάσει τα ακόλουθα:
Εστω ότι το οχημα γραφει 7500 χλμ/έτος και έχει μεση καταναλωση βενζινης 9 λτ/100 χλμ. Επισης, εστω οτι η τιμη της βενζινης ειναι 1,56 ευρω και του υγραεριου 0,79 ευρω.
1) κινηση μονο με βενζινη
Το ετησιο κοστος ειναι 1053 ευρώ ή 10530 σε 10 χρονια.

2) κινηση με υγραεριο και βενζινη
Εστω οτι η εγκατασταση κοστιζει 850 ευρω.
Η καταναλωση υγραεριου ειναι αυξημενη κατά 15% σε σχεση με αυτη της βενζινης, αρα 10,4 λτ/100 χλμ. Συνεπώς για το υγραεριο ξοδευονται ετησιως 613,2 ευρω. Παραλληλα με το υγραεριο καταναλωνεται και βενζινη (εκκινηση, μικροψεκασμοι). Απο συζητησεις με εγκαταστατες καταλαβα οτι αυτο ποικιλει αναλογως του συστηματος. Μια μεση τιμη ειναι 5% της καταναλωσης υγραεριου, δηλ. περιπου 38,8 λιτρα ή 60,5 ευρω ετησιως. Το θεωρω λιγο αλλα αυτο λενε οι εγκαταστατες!
Για τα φιλτρα χρειαζονται περιπου 25 ευρω ανα 22.500 χλμ (3 χρονια). Αρα 75 ευρω στα 10 χρονια.
Ο ελεγχος βαλβιδων κοστιζει περιπου 80 ευρω και πρεπει να γινεται περιπου καθε 40.000 χλμ. Αρα 160 ευρω στα 10 χρονια.
Η βεβαιωση ΚΤΕΟ κοστιζει 20 ευρω. Αρα 100 ευρω στα 10 χρονια.
Τελος η δεξαμενη εχει οριο ληξης τα 10 χρονια. Αρα, αλλα 200 ευρω για αντικατασταση της.
Το συνολικο κοστος στα 10 χρονια ειναι 8122,9 ευρω, ητοι εξοικονομηση 22,9% και οχι 50% οπως διαφημιζουν καποιοι πονηροι.
Το οφελος λοιπον ειναι 2407 ευρω στα 10 χρονια ή 240,7/ετος ή 20,1 ευρω/μηνα.

Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο. Κοψτε τους καφεδες που παιρνετε και θα εχετε το κεφαλι σας ησυχο!

Εξαιρετική ανάλυση και αποτύπωση των δεδομένων.Όντως όλα τα νούμερα που αναφέρεις είναι πραγματικά και χωρίς υπερβολές.Υπάρχει όμως και ένα 'αλλά'.
Νομίζω ότι η συζήτηση δεν θα γινόταν καν αν μιλούσαμε για 7500 χλμ/έτος.Ο Μ.Ο. θεωρώ πως είναι διπλάσιος περί τα 15000 χλμ/έτος δηλαδή..Οπότε εκεί τα δεδομένα αλλάζουν σημαντικά.
Εγώ προσωπικά είμαι μια ζέστη μια κρύο και γι αυτό δεν το αποφασίζω. Όπως και να έχει είναι δύσκολη απόφαση
sbull20
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Ιαν 11, 2017 4:26 pm

Re: ΠΕΡΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευση από sbull20 »

καλησπερα και απο εμενα..εχω ενα τεριος 2007 και 1500 κυβ.
οταν το πηρα ειχε 33000km και το εβαλα αμεσως υγραεριο.τωρα εχει 110000km και ολα λειτπυργουν ρολοι δοξα το Θεο..
Απάντηση