τσιπαρισμα ?

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
dkmusic
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2016 1:18 pm

τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από dkmusic »

επεσε τυχαια το ματι μου σε αυτο ...ξερει κανεις τιποτα ? http://x-tuning.gr/brand/Terios/281/4
και αυτο που σα γερμανικο θα νε πιο εγκυρο http://www.wimmer-rst.de/chiptuning-zub ... 63171a4127
μηπως τελικα τσιπαροντε τα τεριακια μας ?
Άβαταρ μέλους
panos_t2
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Παρ Ιαν 24, 2014 11:37 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από panos_t2 »

Και σου δινουν 12-15 ιππους ετσι;;;;
Με ενα τσιπακι;;;Χωρις βενζινες;;Εισαγωγη;;Εξατμιση;;;Σε ενα ατμοσφαιρικο αμαξι 1500cc;;;
Πολυ περιργα μου φαινονται ολα αυτα!!!!
Κανας μαστορας δεν ειμαι και ισως να ειμαι και λαθος, και να ειναι τοσο απλα τα πραγματα, αλλα προσεξτε λιγο μ' αυτες τις απατες!!!!
Isuzu Dmax 4jj1
OME Suspension by ARB
Marshal MT51
Mekik Motors Air Camp RoofTopTent
T-Max dual battery system
dkmusic
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2016 1:18 pm

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από dkmusic »

και 5-6 να ναι το θεμα ειναι αν γινετε
daiterios
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
Επικοινωνία:

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από daiterios »

Τα πράγματα είναι απλά.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πάρει τόσα άλογα ένας μη υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας και ειδικά μόνο με ένα πρόγραμμα (chip tuning).
Με φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση και αρκετή σωστή μελέτη μπορεί να αποδώσει μέγιστα μέχρι 5-7 ίππους οπότε από τα 105 που είσαι τώρα θα πάς στα 110-112 άλογα δίνοντας πάνω από 1000 ευρώ όπου ουσιαστικά το κόστος εκτινάσεται διότι θα αυξηθεί και η κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
panos_t2
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Παρ Ιαν 24, 2014 11:37 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από panos_t2 »

daiterios έγραψε:Τα πράγματα είναι απλά.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πάρει τόσα άλογα ένας μη υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας και ειδικά μόνο με ένα πρόγραμμα (chip tuning).
Με φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση και αρκετή σωστή μελέτη μπορεί να αποδώσει μέγιστα μέχρι 5-7 ίππους οπότε από τα 105 που είσαι τώρα θα πάς στα 110-112 άλογα δίνοντας πάνω από 1000 ευρώ όπου ουσιαστικά το κόστος εκτινάσεται διότι θα αυξηθεί και η κατανάλωση.
Σωστοςςςςς!!!!!!!!
Isuzu Dmax 4jj1
OME Suspension by ARB
Marshal MT51
Mekik Motors Air Camp RoofTopTent
T-Max dual battery system
dkmusic
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2016 1:18 pm

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από dkmusic »

ρε συ αδερφε δε ειναι το θεμα ποσα θα παρει ουτε ποσο κοστιζει το θεμα ειναι αν προγραμματιζετε ο εγγεφαλος μας ..
παντως στα 30 αμαξια που εχω αλλαξει εχω εχω και 6-7 δυναμομετρισεις που μαμα αμαξι εχει παρει κατι τις μπορω να ανεβασω αν θελεις crx vtec μονο προγραμμα με ανεβασμενο κοφτη 10 ps- fiat barchetta 8 ps - fiat seicento abarth 4ps - mr2 spyder με παραληλο οχι προγραμμα αλλα ειναι το ιδιο 6 ps -σαφως δε βαζω τα τουρμπο γιατι εκει αλλαζει το παιχνιδι αφου ανεβαζεις πιεση και παει αλλου... ...αν αξιζει το κοστος ? σιγουρα οχι ιδικα τη σημερον ημερα αλλα σκευτομε σοβαρα να δοκιμασω με ενα dastek type c που εχω στην ντουλαπα στον οποιο προσθετεις και αφαιρεις βενζινη και αβανς ...σε συνδιασμο με εισαγωγη που εχω παρει ενα βαρελακι και ενα τελικο πιο πολυ για το γαμωτο αφου εχω τα παρτς ....ελπιζω μονο μη χασω ροπη και βλεπουμε θα ενημερωσω οτι κανω
dkmusic
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2016 1:18 pm

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από dkmusic »

βαρελακι και τελικο μπηκαν ...το αμαξι τραβαει εμφανος καλυτερα αλλα ισως να ειναι και ο ηχος που ξεγελαει ...εχω long term fuel trims +10 και εντως εβδομαδας θα μετρισω με το torque και καποιοες διαφορες ....ψαχνω καποιον να μου προγραμματισει το dastek και δε βρισκω γιατι εχει κλησει η αντιπροσωπεια ....αναμενω λοιπων οσον αφορα τον παραλληλο .....
daiterios
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2012 9:02 pm
Επικοινωνία:

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από daiterios »

dkmusic έγραψε:ρε συ αδερφε δε ειναι το θεμα ποσα θα παρει ουτε ποσο κοστιζει το θεμα ειναι αν προγραμματιζετε ο εγγεφαλος μας ..
παντως στα 30 αμαξια που εχω αλλαξει εχω εχω και 6-7 δυναμομετρισεις που μαμα αμαξι εχει παρει κατι τις μπορω να ανεβασω αν θελεις crx vtec μονο προγραμμα με ανεβασμενο κοφτη 10 ps- fiat barchetta 8 ps - fiat seicento abarth 4ps - mr2 spyder με παραληλο οχι προγραμμα αλλα ειναι το ιδιο 6 ps -σαφως δε βαζω τα τουρμπο γιατι εκει αλλαζει το παιχνιδι αφου ανεβαζεις πιεση και παει αλλου... ...αν αξιζει το κοστος ? σιγουρα οχι ιδικα τη σημερον ημερα αλλα σκευτομε σοβαρα να δοκιμασω με ενα dastek type c που εχω στην ντουλαπα στον οποιο προσθετεις και αφαιρεις βενζινη και αβανς ...σε συνδιασμο με εισαγωγη που εχω παρει ενα βαρελακι και ενα τελικο πιο πολυ για το γαμωτο αφου εχω τα παρτς ....ελπιζω μονο μη χασω ροπη και βλεπουμε θα ενημερωσω οτι κανω
Όλα προγραμματίζονται με τις ανάλογες ρυθμίσεις αλλά και με τον ανάλογο-κατάλληλο προγραμματιστή.
dkmusic έγραψε:βαρελακι και τελικο μπηκαν ...το αμαξι τραβαει εμφανος καλυτερα αλλα ισως να ειναι και ο ηχος που ξεγελαει ...εχω long term fuel trims +10 και εντως εβδομαδας θα μετρισω με το torque και καποιοες διαφορες ....ψαχνω καποιον να μου προγραμματισει το dastek και δε βρισκω γιατι εχει κλησει η αντιπροσωπεια ....αναμενω λοιπων οσον αφορα τον παραλληλο .....
Το αμάξι δεν πήρε τίποτα αλλά για να μην φανώ υπερβολικός δεν θα σου πώ ότι έχασε, αφού πλέον έχει αλλάξει η ποσότητα του εισερχόμενου αέρα, επίσης αλλάζει κατα κάποιο τρόπο και η συμπίεση λόγω του τελικού όπου έχεις βάλεις και όπως έγραψες και εσύ σε ξεγελάει ο ήχος.

Δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω διότι θα σε απογοητεύσω.
Θεωρώ ότι έχεις επιλέξει λάθος αυτοκίνητο , διότι από τα λεγόμενα σου θέλεις κάτι διαφορετικό.
Το Terios έχει άλλο χαρακτήρα και άλλο προσανατολισμό.

Υ.Γ. και για να κλείσω το ποστ σου δίνω τροφή για σκέψη, πάρε τροπέτο από rav4 2.0cc τοποθέτησε το με τις ανάλογες μόντες στο terios και μετά το τουρμπιζεις.
dkmusic
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2016 1:18 pm

Re: τσιπαρισμα ?

Δημοσίευση από dkmusic »

( για τα μειγματα εχω dastek unichip ) παραλληλο νομιζω αυτον ειχε και καποιο κιτ που υπηρχε πιο παλια...την ιδεα την πηρα γιατι ειδα 2 αγωνιστηκα τεριος σε σαιτ ...δε ξερω κατα ποσο ειναι σωστα αυτα που λενε γιατι στο ενα λεει οτι εχει και εκκεντροφορους και σιγουρα στο vvti θα ναι λιγο θεμα ...εκτως αυτου εχει και ο ιδιος παραληλο - εισαγωγη και εξατμηση ---- το αλλο εχει μονο εξατμιση και τροποποιημενο φιλτροκουτι .....και σκευτηκα οτι αφου εχου μια αποθηκη πραματα τζαμπα μου ειναι αν τεριαξουν χασιμο λογικα δε θα χω ...( βεβαια οταν ειχα μχ5 με το που εβαλα μεγαλυτερη εξατμιση εγινε ταφος εχασε πολυ ροπη αλλα εκτως αυτου δε μου εχει ξανατυχει να χασει το αμαξι απο απελευθερωση εξατμισης )
...μου εμεινε απο το μρ2 γιατι εβαλα αγραφο αλλα ειναι το ιδιο μοντελο που μπαινει και στο τεριος ....το μοτερ του ραβ στο τεριος ?
α.το μονο θεμα ειναι οτι με αυτο κανουμε ταξιδακια και ε λες οτι τι κατι τις του θα θελε αλλα οπως λες λαθος αμαξι για τετοια .....κακομαθημενος στα ταξιδια πριν απο αυτο ειχαμε το juke με τα 190 και καναμε τα πιο ανετα ταξιδια πιο ανετα ακομη και απο οταν ειχαμε το λεον κουπρα του 2010 ..παρα ταυτα το τεριος ειναι βολικο σα παπακι αν κουμπωνει το μοτερ του ραβ θα μεταμορφωθει ...σε ευχαριστω για την ιδεα εχεις καπου να εχει ξαναγινει να απευθηνθω ?
Απάντηση