Σύντομες Ερωτήσεις για service

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
Γιάννης_Κ
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Δευ Ιουν 09, 2014 3:35 pm

Σύντομες Ερωτήσεις για service

Δημοσίευση από Γιάννης_Κ »

Πρέπει να κάνω σερβις στο Terios II 1.5 special χειροκίνητο σασμαν (Μάρτιος 2008). Περίπου 67.000 χλμ.
Θα το πάω σε "γενικό" συνεργείο διότι δεν την παλεύω με το κόστος...
Τρείς σύντομες ερωτήσεις:

1) Πως ξέρω αν έχω LSD διαφορικό; Εχω διακόπτη TRC στο ταμπλό.
2) Λέω να αλλάξω και βαλβολίνες παρότι τις είχα αλλάξει πάλι στα 30000 χλμ. Κυρίως με ενδιαφέρει μήπως διορθωθεί λίγο η όπισθεν που κουμπώνει όταν της θυμηθεί. να βάλω καλύτερα παντού 75w-80 αντί για 75w-90;
3) Τα μπουζί τα είχα αλλάξει στις 30000 σε εξουσιοδοτημένο. Δεν ξέρω τι έχουν βάλει. Να τα αλλάξω πάλι αν δεν είναι ιριδίου;
4) Το υγρό τιμονιού (λάδι;) θέλει άλλαγμα και αν ναι τι ακριβώς παίρνει; Μου γράφουν στο σερβις των 30000 χλμ χρέωση για υγρό τιμονιού. Συμπλήρωση να εννοούν;
NEKTARIOS
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τετ Ιουν 04, 2014 12:47 am

Re: Σύντομες Ερωτήσεις για service

Δημοσίευση από NEKTARIOS »

Γεια σου Γιάννη.
1) Σηκώνεις το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και περιστρέφεις τον ένα τροχό. Αν έχεις LSD, θα περιστραφεί ο απέναντι με την ίδια φορά. Αν δεν έχεις LSD, θα περιστραφεί ο απέναντι με αντίθετη φορά. Αν έχεις σύστημα ελέγχου ευστάθειας, τότε από την φύση του συστήματος έχεις ελεύθερα διαφορικά.
2) Ότι γράφει ο κατασκευαστής.
3) Ότι γράφει ο κατασκευαστής. Μπορείς όμως να τα ελέγξεις.
4) Κάθε πότε θέλει αλλαγή και τι υγρό παίρνει, ρωτάμε συνεργείο. Χρέωση υγρού, μάλλον εννοούν συμπλήρωση. Αν συμπλήρωσαν, γιατί είχες διαρροή:
SENALTD
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τετ Φεβ 20, 2013 4:21 pm
Επικοινωνία:

Re: Σύντομες Ερωτήσεις για service

Δημοσίευση από SENALTD »

Γιάννης_Κ έγραψε:Πρέπει να κάνω σερβις στο Terios II 1.5 special χειροκίνητο σασμαν (Μάρτιος 2008). Περίπου 67.000 χλμ.
Θα το πάω σε "γενικό" συνεργείο διότι δεν την παλεύω με το κόστος...
Τρείς σύντομες ερωτήσεις:

1) Πως ξέρω αν έχω LSD διαφορικό; Εχω διακόπτη TRC στο ταμπλό.
2) Λέω να αλλάξω και βαλβολίνες παρότι τις είχα αλλάξει πάλι στα 30000 χλμ. Κυρίως με ενδιαφέρει μήπως διορθωθεί λίγο η όπισθεν που κουμπώνει όταν της θυμηθεί. να βάλω καλύτερα παντού 75w-80 αντί για 75w-90;
3) Τα μπουζί τα είχα αλλάξει στις 30000 σε εξουσιοδοτημένο. Δεν ξέρω τι έχουν βάλει. Να τα αλλάξω πάλι αν δεν είναι ιριδίου;
4) Το υγρό τιμονιού (λάδι;) θέλει άλλαγμα και αν ναι τι ακριβώς παίρνει; Μου γράφουν στο σερβις των 30000 χλμ χρέωση για υγρό τιμονιού. Συμπλήρωση να εννοούν;
Καλησπέρα

1) Από τη στιγμή που έχεις TRC δεν έχει διαφορικό πίσω περιορισμένης ολίσθησης !!! (80W-90W) βαλβολίνες απλές.
2) Μετά περίπου 40.000 χλμ από το προηγούμενο σέρβις, χρειάζονται όλες οι βαλβολίνες αλλαγή.
Όσο για την όπισθεν μη κάνεις πειράματα με το λιπαντικό. Είναι αρκετά σύνηθες το φαινόμενο , διότι έχουν μεγάλο και ίσιο γρανάζι στην όπισθεν.( όσοι πρόλαβαν το έφτιαξαν το ¨πρόβλημα¨ στην εγγύηση)
75w-90w βαλβολίνη σασμάν.
3)Αν δεν είναι ιριδίου , να τα ξανααλλάξεις. Αν είναι ιριδίου δεν χρειάζεται. Μάθε σίγουρα όμως τι φόραγε πριν τα αντικαταστήσεις για πρώτη φορά, διότι είναι μοντέλο πάνω στην αλλαγή.!!!!!!!!!
4) Το υγρό του τιμονιού δεν μπορεί δυστυχώς να αντικατασταθει εξ ολοκλήρου και καλό είναι να αλλάξεις τουλάχιστον όση ποσότητα έχει το δοχείο με καινούριο. DEXTRON III
ΣΤΗ ΔΙΆΘΕΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΜΈΛΗ ΤΟΥ CLUB

φιλικά
daihatsusena.gr
Γιάννης_Κ
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Δευ Ιουν 09, 2014 3:35 pm

Re: Σύντομες Ερωτήσεις για service

Δημοσίευση από Γιάννης_Κ »

Ευχαριστώ πολύ!

Δεν μπορώ ωστόσο να καταλάβω το γιατί ενώ το βιβλίο γράφει για 75W-85 GL-4 ή 75-80 GL-4 ή 75-90 GL-4 για σασμάν και κεντρικό διαφορικό, να επιλέξουμε το 75-90;
Λόγω κόστους; Δεν θα "ρολάρει" καλύτερα το αμάξι με 75-80 που είναι πιο λεπτό;

Επίσης δεν ξέρω το λόγο που κάπου διάβασα στο forum ότι μπροστά θέλει καλύτερα GL-4 80W-90 και πίσω 85W-90 ενώ το βιβλίο γράφει μπρος-πίσω GL-5 80W-90.
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σύντομες Ερωτήσεις για service

Δημοσίευση από Pesketzis »

Γιάννη καλησπέρα!
Ξαναγράφω σήμερα για δεύτερη φορά (όχι πως έχω πρόβλημα) πως τα manual που έχετε στα χέρια σας είναι μετάφραση του Ιαπωνικού και περιλαμβάνει πληροφορίες για όλα τα κράτη που εξάγει η Daihatsu.
Στο δικό σου στα διαφορικά φοράει 80w-90 gl4 εμπρός πίσω και 75w-90 στο σασμάν και το κεντρικό διαφορικό. Το 85w-90 gl5 που διάβασες είναι για αυτά που έχουν lsd διαφορικό. Το δικό σου δεν έχει lsd διαφορικό γιατί έχει τα συστήματα ευστάθειας.
Οι βαλβολίνες αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα στα διαφορικά εμπρός-πίσω και κάθε 45.000 χιλιόμετρα στο σασμάν και το κεντρικό διαφορικό.
Τα μπουζί που φορούσε από το εργοστάσιο το δικό σου είναι νικελίου και αλλάζονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα και αν θέλεις μπορείς να τα αλλάξεις με ιριδίου τα οποία αλλάζονται κάθε 90.000 χιλιόμετρα.
Με τα ιριδίου κερδίζεις καλύτερη καύση χωρίς υπολείμματα (το κυριότερο είναι αυτό), ελάχιστη έως αμελητέα οικονομία βενζίνης και καλύτερη απόκριση του κινητήρα κυρίως όταν είναι κρύος.
Το θέμα με την όπισθεν είναι φυσιολογικό και δεν θα σε προβληματίσει. Ένας λόγος είναι αυτός που γράφει και ο Θανάσης και ένας άλλος λόγος και αυτός είναι για μένα ο κύριος είναι ότι το γρανάζι της όπισθεν είναι αρκετά μεγάλο και αν δεν ακινητοποιηθεί πλήρως "γδέρνει" την ταχύτητα. Ένας απλός τρόπος για να το αποφύγεις είναι αργές κινήσεις και αν δεν μπει με την πρώτη τότε απλά άσε και πάτα ξανά το συμπλέκτη. Τότε θα δεις ότι θα την πάρει "λουκούμι".
Απάντηση