ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 1300-1500

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Απάντηση
ANTONIS
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2014 6:50 pm

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 1300-1500

Δημοσίευση από ANTONIS »

Kalispera kia kalos sas brika.8elo apegnosmena tin boifiasas prosfata agorasa ena terios tou 1997 me kameni flanza kefalis to opio episkebasa kai se 20meres ksana kaike kai apoti mou eipe alos mixanikos eixe strabosi o kormos tou kinitira ton ksana episkebasa pali apoti tin arxi kai antexe 4 mines kai ksanakaike.epidis to autokinito mou aresi para poli kai einai se para poli katastasi an ekseresis to kinitira ta ypolipa einai se poli kali katastasi kai skeftome to eksis na tou alakso kinitira na tou balo to 1500 to exi kani ayto kanisas exi akousi tipota einai diskolo na gini.eyxaristo para poli


[Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Θέλω απεγνωσμένα την βοήθειά σας. Πρόσφατα αγόρασα ένα Terios του 1997 με καμμένη φλάντζα κεφαλής το οποίο επισκεύασα και σε 20 μέρες ξανακάηκε και απ' ότι μου είπε άλλος μηχανικός είχε στραβώσει ο κορμός του κινητήρα. Τον ξαναεπισκεύασα πάλι από την αρχή και άντεξε 4 μήνες και ξανακάηκε. Επειδή το αυτοκίνητο μου αρέσει πάρα πολύ και είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση αν εξαιρέσεις τον κινητήρα, τα υπόλοιπα είναι σε πολύ καλή κατάσταση και σκέφτομαι στο εξής να του αλλάξω κινητήρα και να του βάλω το 1500. Το έχει κάνει κανείς σας, έχει ακούσει τίποτα, είναι δύσκολο να γίνει; Ευχαριστώ πάρα πολύ.]
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 1300-1500

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

Αντώνη καλώς ήρθες,
δέν ξέρω κάποιον απο την παρέα τουλάχιστον να έχει κάνει ΄τέτοια μετατροπή.
αλλά αν κάνεις λίγο υπομονή θα σε βοηθήσουν και ποιό ειδικοί στο θέμα.
3 φορές με βαρεμένο μοτέρ και αντέχεις ακόμα ρε φίλε :o :o :o
είσαι ήρωας.......




σε παρακαλώ γράφε Ελληνικά μην μας βγαίνουν τα μάτια να διαβάζουμε,
έχουμε και κάποια ηλικία :lol: :lol: :lol:
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: Κυρ Απρ 08, 2012 9:31 am

Re: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 1300-1500

Δημοσίευση από kostas »

Αντωνη ολα γινονται αλλα αυτη η μετατροπη κοστιζει αρκετα για να γινει πραγματικα εκτος αν εισαι μηχανικος και το κανεις μονος σου.Διαβασε σε προηγουμενα post περιπτωσεις ζημιας σαν την δικη σου που τελικα δεν μαθαμε τι πραξανε....
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
stone83
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Απρ 09, 2016 9:23 pm
Τοποθεσία: Καβαλα

Re: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 1300-1500

Δημοσίευση από stone83 »

Αν και παλαιοτερο ποστ το γραφω μηπως ενδιαφερεται καποιος!! Στο τεριος γινεται μετατροπη κινητηρα απο 1,3 σε 1,5 συγκεκριμενα μπαινει ο κινητηρας απο το grand move με 100+ αλογα μονο αν δεν ειναι το μοντελο με την καδενα συνολο μεταροπης περιπου στα 1500ε και μιλαμε για εντελως διαφορετικο αυτοκινητο με μειωμενη καταναλωση καυσιμου απειρες δυνατοτητες off road και ποτε ξανα καμμενη φλαντζα κεφαλης ραγισμα η στραβωμα κορμου και οτι συνεπαγεται. Το κιβωτιο παραμενει το ιδιο το ψευτοκαπακο της κεφαλης αφηνεις του καινουριου η πλανιαρεις το παλιο για να ανεβασεις συμπιεση και τελος προεραιτηκα μπορεις να βαλεις μεγαλυτερη φτερωτη για καλυτερη ψυξη!!
Pesketzis
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2012 11:26 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 1300-1500

Δημοσίευση από Pesketzis »

Ότι μπαίνει, μπαίνει αλλά...
Ο κινητήρας που αναφέρεις είναι ο HD στα 1500cc ο οποίος θα αντικαταστήσει τον HC των 1300cc. Με το ΚΤΕΟ τι γίνεται πως θα περάσει; Άρα μιλάμε για ένα ακόμα κόστος για την δήλωση του νέου κινητήρα στο μηχανολογικό που δεν είναι και αμελητέο.

Επισης αυτά που γράφεις για το ράγισμα του κινητήρα φλατζες κτλ θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το ράγισμα προέρχεται όχι από κάποια αστοχία υλικού αλλά από τον τρόπο τον οποίο είναι τοποθετημένος ο κινητήρας. Γιαυτό το λόγο το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν έχει παρουσιαστεί σε κανένα άλλο μοντέλο της Daihatsu παρά μόνο στο Terios. Όσο για φλατζες κτλ την απάντηση την δίνεις μόνος σου, ότι προβλήματα έχουν εντοπιστεί από την κακή ψύξη ξεκινούν.


Συμπέρασμα (δικό μου και όποιος συμφωνεί η διαφωνεί δικαίωμα του)
Μιλάμε για ένα κόστος 1500€ και αν θέλουμε να γίνει σωστή και με τα όλα της και νόμιμα αυτή η μετατροπή σίγουρα ανεβαίνουμε ακόμα παραπάνω. Ποιος ο λόγος όταν με αρκετά λιγότερα χρήματα μπορείς να επισκευάσεις το ίδιο;
Για ποιο λόγο όταν αυτό το μοντέλο Terios που μπορεί να γίνει αυτή η μετατροπή που συζητάμε πωλείται στα 2000€ απροβλημάτιστο;
Τα συμπερασματα δικά σας...
Απάντηση