Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Γενική συζήτηση, απορίες, προβλήματα περί Terios Κινητήρας Αλλαγή Κινητήρα Terios J100 σε Applause 1.6 (Ενημέρωση)

Αλλαγή Κινητήρα Terios J100 σε Applause 1.6 (Ενημέρωση)

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios

Δημοσιεύσεις: 6
Καλημερα και καλη χρονια σε όλους.Θα ηθελα να ενημερωσω για οσους εχουν τον j100 κινητηρα με προβλημα και αναζητουν λυση για αλλαγη κινητηρα θα σας παω τι εκανα εγω.Οπως εχει προαναφερθει και απο ποιος εμπειρους η αλλαγη σε j102 η Κ3 αν θυμαμαι καλα ειναι δυσκολη και με πολυ περισσοτερο κοστος.

(J100)Στην δικια μου περιπτωση αφου ειχα καψιμο φλανταζς κεφαλης 2 φορες,την δευτερη φορα αφου πλιαναριστηκε ξανα η κεφαλη (δεν ξερω ποσα χιλιοστα) ειχα εντονο κροταλισμα μετα τις 3000 στροφες λιγο μετα αφου ζεσταθει ο κινητηρας και καψιμο λαδιου .Δεν ηταν μονο αυτο αφου διαπιστωθηκε μετα απωλεια παραφλου με ρηγμα στον κορμο απο την δεξια πλευρα οπως βλεπουμε τον κινητηρα.Επισης να πω εδω οτι δεν θα συνιστουσα προιοντα τα οποια λενε σφραγισμα ρηγματων κτλπ,(απο οσο διαβασα στο ιντερνετ αυτα κανουν μονο για εσωτερικα ραγισματα,για εξωτερικα χρειαζεται τριψιμο,διχτυ κτλπ),με αποτελεσμα να μου βουλωσει του σωληνες και απο οπου περναει το παραφλου.Αυτο που παρατηρησα και μου εκανε εντυπωση σχετικα με το σφραγιστικο ρηγματων αφου το εβαλα,ενω κανονικα μετα το ζεσταμα του κινητηρα πεφτουν οι στροφες,εμενα παρεμεναν στις 2000στροφες.(προφανωςβ ειχε βουλωσει ο αισθητηρας νερου).Τελος αφου δεν μπορυσε να γινει κατι αλλο αρχισα την αναζητηση για καινουργια-μεταχειρισμενη μηχανη.Οι τιμες που εβελεπα ηταν απο 900ευρω και πανω.Και εδω ερχεται η τυχη μου να το πω ετσι.Με ολα αυτα τα πρβληματα που προανεφερα ειχα και ενα θεμα με τον αισθητηρα του εκκεντοφορου (κατι με τα καλωδια).Αφου το πηγα στον ηλεκτρολογο και τελικα επρπε να αναζητησω αισθητηρα,γνωστος του ηλεκτρολογου εχει ιδιο τεριος με αλλαγμενη μηχανη οπως μου ειπε.Βεβαια δεν μου το ειπε αυτο για να αλλαξω μηχανη,απλα για να δει κατι απο το αλλο τεριος σε σχεση με το δικο μου.Τεσπα αφου ηρθε και αλλος με το δικο του τεριος (με αλλαγμενη μηχανη applause 1.6) με τον οποιο μιλησα που και πως βρηκε μηχανη ,αρχισα να μπαινω σε σκεψεις.Αφου μου εδωσε τηλεφωνο απο τοπικο μαγαζι με ανταλλακτικα,πηγα και μιλησα με τον μαγαζατορα ο οποιος ειχε γνωστο απο θεσσαλονικη με ανταλλακτικα.

(Applause 1.6) Πηρα τελικα το τηλεφωνο του παιδιου απο θεσσαλονικη(Ηλιας) και αφου μιλησαμε αρκετα κατεληξα στον applause γιατι και ο ιδιος δεν μου προτεινε να ξαναβαλω τον j100 κατεληξα στον applause .Να πω εδω ο ανθρωπος παρα πολυ ευγενικος και εξυπηρετικος σε οτι χρειαστηκα -ρωτησα-αποριες κτλπ.Η μηχανη του applause ειναι ακριβως ιδια (κορμος κεφαλαρι)με του j100 αλλα σε 1600 κυβικα.Το κοστος της στα 600ευρω κομπλε(πολλαπλες,φιλτρα.ανλτιες) χωρις αποδειξη και 30ευρω τα μεταφορικα απο θεσσ/νικη για εδεσσα.Επισης για δηλωση μηχανης κτλπ αυτην την στιγμη δεν μπορω να πω κατι(δεν ξερω αν το επιτρεπει το φορουμ)αλλα στην τελικη αν γινει κατι θα μιλησω μαζι του για να γινουν οι απαραιτητες ενεργειες.Το τηλεφωνο του 6934290750

(Τοποθετηση applause) Να ξεκινησω με το κοστος τοποθετησης που ειναι απο 200-με 250 ευρω απο οσο θυμαμαι.Αλλαχτηκαν 1)σετ ιμαντα εκκεντροφορου, 2)ανλτια νερου (αν και ηταν καινουργια η προηγουμενη λογων των σφραγιστικων που εριξα χαλασε) 3)θερμοσταητης φορουσα ηδη καινουργιο 4)λαδια 5)φιλτρο λαδιου δεν θυμαμαι κατι αλλο τωρα αν αλλαξα κατι και σαφως βγηκαν οι πολλαπλες απο το j100 και μπηκαν στον applause οπως και το φιλτρο αερος και το καρτερ.Tα υπολοιπα μερη απο το applause τα εχω για ανταλλακτικα.Γενικα το κοστος ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ+ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ+ΚΟΣΤΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ+ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ γυρω στα 900 ευρω μου βγηκαν

Αποδοση applause Σαφως υπαρχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση,αλλαπιστευω αυτο οφειλεται το οτι εχει κοντο σασμαν το j100 αλλα σε γενικες γραμμες θα δειτε την διαφορα.Βεβαια να πω εδω οτι στο ρελαντι εχω τρεμουλο-συντονιμο στην καμπινα με αποτελεσμα να ανεβασω λιγο το ρελαντι.Δεν ξερω αν φταιει ο κινητηρας η καμια βαση μηχανης.Απο καταναλωση δεν ξερω γιατι στην ουσια δεν το κυκλοφορω εγω το αμαξι,της μητερας μου ειναι :D .

Δεν ξερω αν μου διαφευγει κατι.Προσπαθησα να τα θυμηθω τι εκανα και να τα γραψω οσο μπορουσα αναλυτικα.Για οτιδηποτε θελετε και γνωριζω ρωτηστε.
Τελευταία επεξεργασία από gianniskar και Παρ Ιαν 05, 2018 12:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά


Δημοσιεύσεις: 344
Αυτόν τον κινητήρα πρέπει να έχει και το feroza καλή λύση μεταμοσχευσης φαίνεται για το j100.
Μην δηλώσεις τίποτα έχει την ίδια όψη ο κινητήρας ....
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Εικόνα
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/


Δημοσιεύσεις: 6
Ναι ακριβιως ιδια ειναι εμφανισιακα και πολυ ποιοτικοτερος στα μεταλλα του απο οσο μου ειπε το παιδι που μου την εστειλε.Εχει δωσει αρκετες και κανεις δεν παραπονεθηκε...


Δημοσιεύσεις: 54
Τοποθεσία: Αθηνα
Αν καταλαβα καλα, ολα εγιναν χωρις αποδειξη. Ελλαδαρα!
Μακαρι να μην εχεις προβληματα.


Δημοσιεύσεις: 1
Καλησπέρα κατόχους και εγω terios του 97 με κλασικό πρόβλημα κινητήρα αναζητώ λύση στο πρόβλημα. Τελικά είναι αξιόπιστη λύση αυτή??? Δεν βλέπω σχόλια Που να το επιβεβαιώνουν


Δημοσιεύσεις: 1
Γεια σας φιλοι του κλαμπ με βλέπω για αλλαγή κινητήρα και λεω να περάσω αυτόν μπορεί να μας πει ο φίλος που τον πέρασε πιο μοντελο ακριβος χρονολογια εχει 90hp και 105 η κάποιος άλλος.
εντυπώσεις (διαφορες παει καλυτερα?- καταναλωση-- αν τον εκανε υγραεριο η οχι )Επεισεις εκει που μπαινει στο σασμαν ειναι το ιδιο


Δημοσιεύσεις: 6
Γεια σας παιδια και παλι.
1)Σασμαν δεν μπαινει αλλο (ποιο μακρυ)
2)Οχι υγραεριο δεν το εκανα αν και μου ειπαν οτι γινεται
3)Καταναλωση ιδια η και λιγο παραπανω νομιζω εχω

Λογικα με τα 105 αλογα πηρα.Επισης το αμαξι πλεον λογο κοντου σασμαν σιγου χρειαζεται και μια 6η ταχυητηα.Οποτε για οποιον θελει για ταξιδια η μακρινες βολτες μπορει να τον κουρασει με αυτον τον κινητηρα ,γιατι εχω αρκετο μουγκρισμα ασ το πουμε (μπορει να φταει και κατι αλλο βεβαια).Για οποιον τον θελει για βουνα και τετοια μια χρα ειναι,εχει περισσοτερη δυναμη απο τον 1.3

Γενικα δε ξερω αν χρειαζεται καποιο ρυθμισμα με μεσω εγκεφαλου λογω αλλαγης κινητηρα


Επιστροφή στο Κινητήρας