Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Γενική συζήτηση, απορίες, προβλήματα περί Terios Κινητήρας Υγραεριοκίνηση .......Τέλος!

Υγραεριοκίνηση .......Τέλος!

Ότι αφορά τον κινητήρα του Terios
Δημοσίευση Δευτ Ιαν 14, 2019 1:00 pm

Δημοσιεύσεις: 7
Καλησπέρα συμφορουμήτες. Ανοίγω αυτό το θέμα για να παραθέσω το χρονικό καταστροφής του κινητήρα του νεοαποκτηθέν Terios II.

Για το ιστορικό του αυτοκινήτου θα σας πω πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης από ότι φαίνεται στο βιβλίο συντήρησης ήταν τυπικός.
Το αυτοκίνητο ήρθε στα χέρια μου την 18/9/18 αγορασμένο από μάντρα της Βόρειας Ελλάδος μεταχειρισμένο εισαγωγής από Ιταλία με 118.000 χλμ. Η έκδοση είναι η 1,5 sx με εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκινησης από την εισαγωγική εταιρία της Daihatsu Ιταλίας.

Περι υγραεριοκίνησης θα σας πώ πως δεν είμαι αντίθετος αρκεί βέβαια να γίνει "σωστή τοποθέτηση " και να γίνετε τόσο σωστή συντήρηση του κινητήρα όσο και του συστήματος υγρεριοκίνησης.
Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχα εγκαταστήσει σύστημα υγραεριοκίνησης της BRC με τη λεγόμενη λαδιέρα στις 110.000 χλμ και το αυτοκίνητο πουλήθηκε με 300.000 χλμ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα στον κινητήρα του και χωρίς να χρειαστώ καμία επίσκεψη στο συνεργείο πέραν των προγραμματισμένων συντηρήσεων.

Στη ζημιά του Terios τώρα: Το αυτοκίνητο πρίν αγοραστεί ελέγχθηκε από επίσημο συνεργείο της Daihatsu με δική μου επιβάρυνση και δική μου πρωτοβουλία βέβαια χωρίς να υπάρχει κανένα εμφανές πρόβλημα. Την 4 Ιανουαρίου και μετά από 4.000 χλμ καθώς επέστρεφα από την Καβάλα με κατεύθυνσης προς Ξάνθη νιώθω ένα κόψιμο στον κινητήρα και το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα και επειδή ήμουν και σε μικρή ανηφόρα αναγκάστηκα να κατεβάσω σε 4η και μόλις έπιασα ισιάδι ξανά ανέβασα 5η με εμφανή δυσκολία του κινητήρα να δώσει. Μόλις έφτασα στην πόλη και αναγκάστηκα να δουλέψω σε χαμηλές στροφές και με μικρές ταχύτητες το αυτοκίνητο ρέταρε και μετά από λίγο άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα. Την επόμενη μέρα απευθύνομαι σε ένα ηλεκτρολόγο και αφού το έβαλε στον εγκέφαλο μου είπε πως είχα κάψει πολλαπλασιαστή και πως αν του τον πήγαινα θα τον αντικαταστούσε άμεσα. Στα τοπικά καταστήματα ούτε λόγος για ανταλλακτικό μέχρι που βρέθηκα και στην επίσημη αντιπροσωπεία. Από εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο βρίσκετε στα χέρια τους και παρακάτω θα δείτε τα ευρήματα!

Στη πρώτη φωτογραφία αν και χάλια ποιότητα μπορεί καποιος να διακρίνει κάποιες κάθετες γραμμές στους από δεξιά προς αριστερά Νο2 και Νο3 κυλίνδρους. Από ότι μου είπαν αυτό στη γλώσσα των μηχανικών λέγεται σφίξιμο του κινητήρα.

Στη 2η φωτογραφία φαίνεται και η μεγάλη ζημιά στην βαλβίδα εξαγωγής η οποία εκτός από το κομμάτι που απουσιάζει έχει βυθιστεί στην έδρα της με αποτέλεσμα την καταστροφή αυτής.

Με αυτά και δεδομένου το κόστος των ανταλλακτικών και το μέγεθος των εργασιών που έπρεπε να γίνουν με "αμφίβολα αποτελέσματα και επιτυχία κατά την ταπεινή άποψή μου" αποφάσισα την αντικατάσταση του κινητήρα και τη στιγμή που μιλάμε έχει βρεθεί ένας στην Αθήνα με 45.000 χλμ 2010 μοντέλο και είμαστε προς συζήτηση για την απόκτησή του.

Εάν έχω αφήσει απορίες συγχωρέστε με γιατί δεν έχω συνηθίσει να γράφω σε φορουμ.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.


Δημοσιεύσεις: 49
Τοποθεσία: Βέροια
Kαλησπέρα Φίλε!

Καλωσόρισες στο forum.

Το θέμα της υγραεριοκίνησης ίσως είναι και το πιο πολυσυζητημένο. Κατά την άποψη μου πιθανόν την συγκεκριμένη ζημιά να μην την έχεις πάθει αποκλειστικά και μόνο λόγω υγραεριοκίνησης. Προσωπικά αμφιταλαντεύομαι πολύ καιρό για το αν θα κάνω και το δικό μου και τελικά αποφάσισα την επόμενη εβδομάδα να το πάω για μετατροπή σε αέριο.Ξέρω αρκετές περιπτώσεις με 130.000-150.000 κμ με αέριο σε terios που ακόμη δεν έχουν κάποιο πρόβλημα.Βέβαια πάντα υπάρχει το ρίσκο στην υπόθεση άλλα αν κάνεις περίπου 20.000 κμ ετησίως όπως κάνω εγώ νομίζω πως αξίζει να το πάρεις. Εσύ με τον νέο κινητήρα θα συνεχίζεις την χρήση του αερίου?


Δημοσιεύσεις: 7
GIOTIS_JDM έγραψε:
Kαλησπέρα Φίλε!

Καλωσόρισες στο forum.

Το θέμα της υγραεριοκίνησης ίσως είναι και το πιο πολυσυζητημένο. Κατά την άποψη μου πιθανόν την συγκεκριμένη ζημιά να μην την έχεις πάθει αποκλειστικά και μόνο λόγω υγραεριοκίνησης. Προσωπικά αμφιταλαντεύομαι πολύ καιρό για το αν θα κάνω και το δικό μου και τελικά αποφάσισα την επόμενη εβδομάδα να το πάω για μετατροπή σε αέριο.Ξέρω αρκετές περιπτώσεις με 130.000-150.000 κμ με αέριο σε terios που ακόμη δεν έχουν κάποιο πρόβλημα.Βέβαια πάντα υπάρχει το ρίσκο στην υπόθεση άλλα αν κάνεις περίπου 20.000 κμ ετησίως όπως κάνω εγώ νομίζω πως αξίζει να το πάρεις. Εσύ με τον νέο κινητήρα θα συνεχίζεις την χρήση του αερίου?


Καλώς σε βρήκα και πάλι!

Όπως ακριβώς το είπες, στο θεμα του αυτοκινήτου δεν υπάρχει μεγαλύτερος διχασμός! Τώρα όπως και έγραψα πιο πάνω ότι και στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχα εγκαταστήσει υγραέριο με πολύ καλές εντυπώσεις ειδικά στο πορτοφόλι μου, εδώ όμως τα πράγματα αλλάζουν γιατί το αυτοκίνητο ακόμη το χρωστάω και δεν περισσεύουν τα άτιμα για να κάνεις τέτοιες δοκιμές. Το πρόβλημα θα μπορούσε να προκληθεί και στην βενζίνη και για να το πω πιο σωστά δεν ξέρω και ούτε κανείς άλλως με το χέρι στη φωτιά να μας πεί τι ακριβώς φταίει. Τώρα εγώ δεν θα λειτουργήσω προσωρινά για αυτό το έτος το lpg αλλά θα περιμένω να δω τι κόστος χρήσης έχω και μετά θα αποφασίσω. Όσο για την απόφασή σου με βρίσκεις σύμφωνο και καλά θα κάνεις αλλά πριν το κάνεις δες συστήματα, μίλα με εγκαταστάτες και αφού έχεις μια πλήρη άποψη για το θέμα τότε προχώρα και θα δείς ότι το lpg δεν είναι δράκος που θα σε φάει. Βασικές λεπτομέρειες είναι πως το αυτοκίνητο πρέπει να ρυθμιστεί στο δρόμο σε πραγματικές συνθήκες και να μάθεις το ακριβές όριο ζωής των εξαρτημάτων που θα τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο. Υπάρχουν συστήματα αξιόπιστα που θα σε πάνε μια ζωή και συστήματα που θα σου βγάλουν την ψυχή. Αν αντέχει η τσέπη σου κοίτα για υγρό ψεκασμό, πληρώνεις παραπάνω "ΑΛΛΑ" . Για το Terios δεν γνωρίζω πολλά αλλά για το θέμα της γραεριοκίνησης ότι ξέρω είμαι εδώ!


Δημοσιεύσεις: 2
Δυστυχώς τα αυτοκίνητα μας δεν αντέχουν. Κ πολύ το αέριο....στη καλύτερη περίπτωση 100.000χλμ..το πολύ 150.000χλμ . με σωστή ρύθμιση. Του αερίου....η ηλεκτρονική λαδιερα βοηθάει κ παράλληλα. Ψεκασμός βενζίνης!!.κ το κόστος επισκευής μεγάλο!!!


Δημοσιεύσεις: 4
kostasxin έγραψε:
Καλησπέρα συμφορουμήτες. Ανοίγω αυτό το θέμα για να παραθέσω το χρονικό καταστροφής του κινητήρα του νεοαποκτηθέν Terios II.

Για το ιστορικό του αυτοκινήτου θα σας πω πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης από ότι φαίνεται στο βιβλίο συντήρησης ήταν τυπικός.
Το αυτοκίνητο ήρθε στα χέρια μου την 18/9/18 αγορασμένο από μάντρα της Βόρειας Ελλάδος μεταχειρισμένο εισαγωγής από Ιταλία με 118.000 χλμ. Η έκδοση είναι η 1,5 sx με εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκινησης από την εισαγωγική εταιρία της Daihatsu Ιταλίας.

Περι υγραεριοκίνησης θα σας πώ πως δεν είμαι αντίθετος αρκεί βέβαια να γίνει "σωστή τοποθέτηση " και να γίνετε τόσο σωστή συντήρηση του κινητήρα όσο και του συστήματος υγρεριοκίνησης.
Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχα εγκαταστήσει σύστημα υγραεριοκίνησης της BRC με τη λεγόμενη λαδιέρα στις 110.000 χλμ και το αυτοκίνητο πουλήθηκε με 300.000 χλμ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα στον κινητήρα του και χωρίς να χρειαστώ καμία επίσκεψη στο συνεργείο πέραν των προγραμματισμένων συντηρήσεων.

Στη ζημιά του Terios τώρα: Το αυτοκίνητο πρίν αγοραστεί ελέγχθηκε από επίσημο συνεργείο της Daihatsu με δική μου επιβάρυνση και δική μου πρωτοβουλία βέβαια χωρίς να υπάρχει κανένα εμφανές πρόβλημα. Την 4 Ιανουαρίου και μετά από 4.000 χλμ καθώς επέστρεφα από την Καβάλα με κατεύθυνσης προς Ξάνθη νιώθω ένα κόψιμο στον κινητήρα και το αυτοκίνητο κόβει ταχύτητα και επειδή ήμουν και σε μικρή ανηφόρα αναγκάστηκα να κατεβάσω σε 4η και μόλις έπιασα ισιάδι ξανά ανέβασα 5η με εμφανή δυσκολία του κινητήρα να δώσει. Μόλις έφτασα στην πόλη και αναγκάστηκα να δουλέψω σε χαμηλές στροφές και με μικρές ταχύτητες το αυτοκίνητο ρέταρε και μετά από λίγο άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα. Την επόμενη μέρα απευθύνομαι σε ένα ηλεκτρολόγο και αφού το έβαλε στον εγκέφαλο μου είπε πως είχα κάψει πολλαπλασιαστή και πως αν του τον πήγαινα θα τον αντικαταστούσε άμεσα. Στα τοπικά καταστήματα ούτε λόγος για ανταλλακτικό μέχρι που βρέθηκα και στην επίσημη αντιπροσωπεία. Από εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο βρίσκετε στα χέρια τους και παρακάτω θα δείτε τα ευρήματα!

Στη πρώτη φωτογραφία αν και χάλια ποιότητα μπορεί καποιος να διακρίνει κάποιες κάθετες γραμμές στους από δεξιά προς αριστερά Νο2 και Νο3 κυλίνδρους. Από ότι μου είπαν αυτό στη γλώσσα των μηχανικών λέγεται σφίξιμο του κινητήρα.

Στη 2η φωτογραφία φαίνεται και η μεγάλη ζημιά στην βαλβίδα εξαγωγής η οποία εκτός από το κομμάτι που απουσιάζει έχει βυθιστεί στην έδρα της με αποτέλεσμα την καταστροφή αυτής.

Με αυτά και δεδομένου το κόστος των ανταλλακτικών και το μέγεθος των εργασιών που έπρεπε να γίνουν με "αμφίβολα αποτελέσματα και επιτυχία κατά την ταπεινή άποψή μου" αποφάσισα την αντικατάσταση του κινητήρα και τη στιγμή που μιλάμε έχει βρεθεί ένας στην Αθήνα με 45.000 χλμ 2010 μοντέλο και είμαστε προς συζήτηση για την απόκτησή του.

Εάν έχω αφήσει απορίες συγχωρέστε με γιατί δεν έχω συνηθίσει να γράφω σε φορουμ.

εχω κι εγω υγραεριο στο terios .εχω κανει τωρα 130000 km με το υγραεριο στο συνολο εχω 200000.η αληθεια ειναι οτι μου εβγαλε προβλημμα στις βαλβιδες!αλλαξα τα καπελακια και τωρα ειμαι καλα!μου ειπε ο τεχνικος οτι δε θα γλυτωσω την αλλαγη βαλβιδων στο μελλον!γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιατι κανω πολλα χιλιομετρα μεσα στο χρονο και μ εναν προχειρο υπολογισμο εχω κερδισει περιπου 7500 ευρω!δυστυχως ειναι αληθεια πως τα αυτοκινητα μας δεν αντεχουν το υγραεριο!


Δημοσιεύσεις: 4
εχω κι εγω υγραεριο στο terios .εχω κανει τωρα 130000 km με το υγραεριο στο συνολο εχω 200000.η αληθεια ειναι οτι μου εβγαλε προβλημμα στις βαλβιδες!αλλαξα τα καπελακια και τωρα ειμαι καλα!μου ειπε ο τεχνικος οτι δε θα γλυτωσω την αλλαγη βαλβιδων στο μελλον!γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιατι κανω πολλα χιλιομετρα μεσα στο χρονο και μ εναν προχειρο υπολογισμο εχω κερδισει περιπου 7500 ευρω!δυστυχως ειναι αληθεια πως τα αυτοκινητα μας δεν αντεχουν το υγραεριο!οπως καταλαβες φιλε κι εγω πρωταρης στα forum! :geek: :geek: :geek:


Επιστροφή στο Κινητήρας