Κινητήρες OPOC

Συζήτηση για ΙΧ ή επαγγελματικά οχήματα μπροστά ή πίσω κίνησης
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Κινητήρες OPOC

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By Anestis

Από τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης αδιαμφισβήτητα οι turbodiesel είναι αυτοί που μπορούν να χαρακτηριστούν αποδοτικότεροι.

OPOC.jpg


Η εταιρία EcoMotors αναπτύσσει έναν νέο κινητήρα, ο οποίος θα είναι μικρότερος, ελαφρύτερος, πιο αποδοτικός και θα μπορεί να καταναλώσει πολλών ειδών καυσίμων σε σχέση με ένα τωρινό πετρελαιοκινητήρα.

Διευθύνων σύμβουλος τη εταιρίας είναι ο Peter Hofbauer, ένας μηχανικός οποίος έχει εργαστεί για πάνω από δύο δεκαετίας στην Volkswagen και την έχει βοηθήσει να αναπτύξει πολλά οχήματα όπως το VR6 καθώς και τον πρώτο πετρελαιοκινητήρας της. Στην προσπάθεια του συμμετέχει και ο John Coletti, πρώην “γκουρού” της Ford. Ο Coletti έχει εργαστεί πάνω στην ανάπτυξη οχημάτων όπως το 10 λίτρων BOSS Mustang concept καθώς και σε μερικά ακόμη προγράμματα επιδόσεων της Ford.

Λοιπόν οι δυο τους εργάζονται πλέον στην δημιουργία ενός κινητήρα, που τον έχουν ονομάσει OPOC (τα αρχικά των λέξεων opposed-piston opposed-cylinder). Ο κινητήρας αυτός είναι δίχρονος, διαθέτει τεχνολογία turbo και δύο κυλίνδρους με δύο πιστόνια σε κάθε κύλινδρο. Ναι καλά διάβασες, δύο πιστόνια ανά κύλινδρο. Τα πιστόνια είναι τοποθετημένα το ένα αντίθετα με το άλλο ώστε όταν το ένα βρίσκεται στο ανώτατο σημείο, το άλλο να βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο του. Αυτό σημαίνει ότι ένας κύκλος θα γίνεται δύο φορές γρηγορότερα από έναν συμβατικό κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή κάνει τον κινητήρα αυτό να έχει διαστάσεις μόλις 1/4 ενός συμβατικού κινητήρα turbodiesel, να ζυγίζει 30% λιγότερο και να καταναλώνει 50% λιγότερο καύσιμο! Ως εκ τούτου τα αυτοκίνητα που θα εφοδιαζόταν με έναν τέτοιο κινητήρα θα μπορούσαν να είναι ελαφρύτερα και μικρότερα μειώνοντας και άλλο την κατανάλωση

Η εταιρία να χρηματοδοτείται με 23 εκατομμύρια δολάρια από την Khosla Ventures και τον Bill Gates ώστε να καταφέρουν να τον έχουνε έτοιμο έως το 2013. Ο κινητήρας θα είναι σε θέση να καταναλώσει βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή αιθανόλη με μέση κατανάλωση 2.35 λίτρων/100 χλμ. Ακούγεται σαν ο ιδανικός κινητήρας αλλά οι υπεύθυνοι δεν έχουνε ανακοινώσει ακόμη την ιπποδύναμη του.


Anestis
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓιώργοςΠειραιάς την Παρ Απρ 06, 2012 9:15 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Κινητήρες OPOC

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By Synteknos


Αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό!!! Το μόνο που αναρωτιέμαι είναι πως μπορούν να στεγανοποιήσουν τον κινητήρα στο σημείο των εξωτερικών μπιελών. Για να δούμε πως το κατάφεραν
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Άβαταρ μέλους
ΓιώργοςΠειραιάς
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 8:56 am
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Κινητήρες OPOC

Δημοσίευση από ΓιώργοςΠειραιάς »

By Anestis


Για να δούμε στην πορεία τι θα δείξει το συγκεκριμένο σύστημα, αλλά εάν ψάξετε και άλλα βίντεο στο youtube θα δείτε ότι υπάρχει και dual OPOC engine.
Eμένα αυτό το σύστημα πάλι μου θύμησε αυτό του Mazda RX8.

Anestis
The Black Pearl
M/T LSD SX PLUS 1500CC
Και CB με άδεια έχομεν
Και παίζουμε και ερασιτεχνικά
SY1BWK
Απάντηση